Klacht Tele2: betalen voor niet geleverde diensten

Albert

Bij Tele2 hadden we een abonnement met toestel en nummerbehoud afgesloten, die 8-12-'15 in zou gaan. Na diverse malen contact met de klantenservice, was nummerbehoud eind december nog niet geregeld. Ter compensatie werd ons begin januari kosteloos een sim-only aangeboden tot het nummerbehoud gerealiseerd zou zijn. Eind januari was het nummerbehoud nog niet gerealiseerd, waardoor we besloten het contract op te zeggen wegens wanprestatie. Dit werd door Tele2 gehonoreerd, en via mail bevestigd. In de mail stond dat ze het netjes af wilden handelen, en per 29-2-'16 zou het contract ontbonden zijn. Ik krijg echter rekeningen voor de sim-only EN het nummer dat wij niet meekonden nemen. Ook worden er voor beide nummers aansluitkosten in rekening gebracht. Ik heb al meer dan 20x contact gehad met de klantenservice, maar een echte oplossing wordt niet aangedragen. Gedeeltelijke terugbetaling, verder wil Tele2 niet gaan, voor een nr dat niet bij ons in gebruik is!

Op 30-1 heb ik per mail de bevestiging gekregen dat het contract beëindigd is. Ik krijg echter rekeningen die voor 2 nummers zijn, terwijl 1 nr nooit actief is geweest en het 2e nr een compensatie is voor de niet geleverde dienst. Bovendien worden er kosten in rekening gebracht voor het nr dat we niet gebruiken, en aansluitkosten waar ik niet om gevraagd heb.

Ook een klacht indienen over Tele2?