Klacht Tele2: Betaling kwijt dus afgesloten

Bvdb

Op 10 februari heb ik handmatig ovv mijn naam en telefoonnummer omdat ik klantnummer niet bij de hand had en iDEAL niet werkte nu werd ik op 24 februari afgesloten...na een chatgesprek te hebben gehad heb ik tot 2 x toe een printscreen gestuurd van mijn betaling inmiddels weer een week verder nog niks .....weer een chat gesprek gehad want Tele2 beweerd dat ze mij hebben proberen te bellen geen oproep van ze ontvangen en in dit gesprek krijg ik te horen dat het bij de financiële afdeling ligt om uit te zoeken waar de betaling gebleven is kort gezegd ze zijn de betaling kwijt.....ze konden deze dan ook niet terug storten omdat ze hem dan eerst moeten vinden maar ik kon hem dan alsnog via iDEAL overmaken en als ze hem dan dubbel hadden gekregen kreeg ik het bedrag als ze hem hadden gevonden terug gestort waar ik het niet mee eens ben ondertussen 66,90€ kwijt en geen werkende aansluiting zon grote grap Tele2 dat die zichzelf klantvriendelijk durven te noemen

Aangezien ik een betaal bewijs heb gestuurd wil ik een werkende aansluiting of gewoon mijn 66€ terug

Ook een klacht indienen over Tele2?