Klacht Tele2: Betalingen

T. Keurentjes

Hier bij wil ik u mijn klacht uit leggen had een abonement afgesloten bij tele 2 hier bij kreeg ik ook een telefoon samsung s7 op hun site gaf tele 2 aan een goed 4g netwerk te hebben nu bij ingaand van het abonement heb ik nog niet 1x een goed netwerk gehad bellen kon niet niks gemail gebeld met tele2 er is echt 5x een onderzoek gestart maar wel betalen voor iets wat niet gebruikt kan worden nu hebben zij de fout erkent en is het abonement beeindigd nu nemen ze de tel niet terug oke vind ik goed maar dat ze de rekening met kosten in 1keer willen ontvangen kan ik niet acepteren heb ik ook niet gebeld of ik het gewoon in termijnen mog doen nu echt niet terwijl ik het bij een goed netwerk gewoon kon afbetalen ze wijken niet af en krijg niks schriftelijk alles moet via mail acepteer ik ook niet wat kan ik doen heb ze aangeschreven hoor niks van hun dank u t keurentjes

bij nette schriftelijk regeling

Ook een klacht indienen over Tele2?