Klacht Tele2: Bizar dat een provider dit zomaar eigenmachtig kan doen.

Klachtnummer
# 285366
Gebruiker
Beel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onterecht vaste telefoon afgesloten omdat Tele 2 veronderstelde dat wij de volgende maand te hoge belkosten zouden hebben. Er zou nog een te betalen bedrag open staan van 372 euro (na controle en telefonische klantenservice geraadpleegd te hebben) was niet duidelijk waar dit bedrag op gebaseerd was.
Voor de volgende maandtermijn hadden wij pas 33 euro aan belkosten.
Wij moesten die 372 euro direct betalen om weer aangesloten te worden, het kon niet anders volgens het financiele systeem van Tele 2.Het bedrafg van 372 euro zou met de belkosten van de volgende maand verrekend worden. (Hopen wij, we zijn er niet gerust op). Na 3 dagen hadden wij nog geen aansluiting vaste telefoon!

De oplossing

Direct opnieuw een vaste telefoon aansluiting en direct die 372 euro teruggestort krijgen, en dat alleen de werkelijke belkosten voor volgende maandtermijn afgeschreven worden. En een excuus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen