Klacht Tele2: Bizar dat een provider dit zomaar eigenmachtig kan doen.

Beel

Onterecht vaste telefoon afgesloten omdat Tele 2 veronderstelde dat wij de volgende maand te hoge belkosten zouden hebben. Er zou nog een te betalen bedrag open staan van 372 euro (na controle en telefonische klantenservice geraadpleegd te hebben) was niet duidelijk waar dit bedrag op gebaseerd was.
Voor de volgende maandtermijn hadden wij pas 33 euro aan belkosten.
Wij moesten die 372 euro direct betalen om weer aangesloten te worden, het kon niet anders volgens het financiele systeem van Tele 2.Het bedrafg van 372 euro zou met de belkosten van de volgende maand verrekend worden. (Hopen wij, we zijn er niet gerust op). Na 3 dagen hadden wij nog geen aansluiting vaste telefoon!

Direct opnieuw een vaste telefoon aansluiting en direct die 372 euro teruggestort krijgen, en dat alleen de werkelijke belkosten voor volgende maandtermijn afgeschreven worden. En een excuus.

Ook een klacht indienen over Tele2?