Klacht Tele2: Blokkade tv

Klachtnummer
# 186750
Gebruiker
miranda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 15 september heb ik een blokkade op mijn tv.De nota heb ik 15 september betaald.Het zou 5 dagen duren voor ik weer aangesloten word.Echter nu 8 dagen verder en vele telefoontjes en berichten op fb pagina zit ik nog zonder tv.
Gister weer gebeld met klantenservice.Daar kreeg ik te horen dat het nog wel een week kan duren omdat ze een andere bankrekening hebben.Is dit mijn schuld dat ze mijn betaling niet vinden?
Ook in een prive bericht op hun fb pagina een print screen van betaling verstuurd.
Ik vind dat ze dit niet kunnen maken. En ik ben gefrustreerd.wordt 2e weekend zonder tv terwijl ik betaald heb.

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn tv aansluiten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen