Klacht Tele2: Brengt elke maand teveel in rekening voor toetstel

Klachtnummer
# 192273
Gebruiker
ML
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben sinds kort een abonnement bij tele2 i.v.m. een mobiele telefoon ze brengen elke maand teveel in rekening voor mijn toestel, dit hebben ze ook toegegeven. Het is blijkbaar om moeilijke opgaven ondanks dat ze weten dat dit een probleem is om dit vervolgens goed in het systeem zetten en het bedrag terug te storten wat ik teveel betaal. En de klantvriendelijkheid is ook ver te zoeken aangezien ze me niet op de hoogte houden met de stand van zaken, en als ik bel wordt er elke keer verteld dat ze er mee bezig zijn en dat ik nog even geduld moet hebben, verder geen uitsluitsel over hoelang het nog kan duren.

De oplossing

Ik zal graag de juiste prijs voor mijn toestel betalen per maand en het bedrag wat ik teveel betaal terug gestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen