Klacht Tele2: Buuren heft een een contract bij een andere provider gemaakt, nu beëindigd tele2 mijn contract.

Klachtnummer
# 40993
Gebruiker
herrdeswindes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Enkele dagen geleden heb ik de informatie bekomen van Tele2 dat mijn contract beëindigd word, in mijn tele2 staat dat mijn contract beëindigd is door een nieuwe provider, maar ik heb geen nieuwe contract bij een andere internet provider, het kan zijn dat een van mijn buren op het zelfde adres een nieuwe contract gemaakt heft, nu beëindigd tele2 mijn contract en ik moet rond 300€ betalen omdat mijn contract eerder beëindigd word, de beëindiging kan ook na twee keer contact me de klantenservice van Tele2 niet gestopt worden en ik heb die informatie dat dit alleen de nieuwe provider doen kan, maar heb ik geen informatie hoe dit gedaan heft, zo ben ik zelf niet schuldig dat dit gestopt word en kan ook niet de 300€ betalen.

De oplossing

Ik kan de modem terug sturen en ook de contract beëindigen maar niet de 300€ betalen, of wanneer het mogelijk is de contract nog verder lopen laten met de 10 euro per maand maar allen geen internet verbinding op deze adres via tele2 doen (het kan zijn dat ik in de komenden maanden verhuis), de erste maand heb ik over een maand gewacht voor mijn modem, en nu is het de tweede maand van mijn contract.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen