Klacht Tele2: company producing bills even though I am not a customer anymore

Klachtnummer
# 448839
Gebruiker
barrysilk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I have moved out from Tele2 to another operator on 23-12-2019, and they are still sending me bills since then. They asked me to pay the bills not the face a credit note decrease and they even charged me a reconnection fee of 28 euros after I paid those bills I was not supposed to pay. I had numerous contacts with them without any solution, now they are telling they have closed my contract on 7th of May, yet they sent me a bill on 19th of May and withdrew the amount from my account on 25th of May.

De oplossing

Stop producing the bills and refund my money!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen