Klacht Tele2: computerfout van tele2

Klachtnummer
# 199857
Gebruiker
woobba3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het gaat over een bankbetaling op 7 oktober 2016 per internet naar Tele 2.
Tele2 beweert dat deze betaling pas op de 24e oktober bij hen binnen was.
Dus krijg ik van hen een factuur waarop ik her aansluitingskosten moet betalen terwijl het slechts om een prepaid mobieltje gaat.
Ik heb mijn bank hierover geinformeerd. (RABOBANK)

















De oplossing

Dat tele 2 mij geen onterechte rekeningen stuurt en zelf erkent dat dit een computerfout is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen