Klacht Tele2: content diensten

M.E. Pot

De facturen werden vanaf nov 2014 onverwacht (totaal ca € 200 tot maart) hoog als gevolg het feit dit ik me aangemeld zou hebben voor een SMS quiz. Steeds weer kreeg ik een sms 'en van deze quiz. Soms reageerde ik, meestal niet. Het was mij niet bekend waarom ik deze sms ontving..
Na het ontvangen van de hoge facturen heb ik diverse keren een klacht in gediend met als enig resultaat dat ik uit coulance € 10 terug kreeg. Het verhaal van Tele 2 was dat ik me aangemeld had voor deze diensten. Hiervan was ik me niet bewust en ik ben ook niet gewezen op of gewaarschuwd voor op de consequenties van de "opgave" voor niet gevraagde diensten. Dergelijke praktijken passen mijns inziens niet bij een mobiele telefoonprovider. En oudere gebruikers worden hiervan gemakkelijk het slachtoffer
Inmiddels zijn deze SMS diensten na herhaalde klachtenmeldingen opgehouden.

Het betaald content geld terug.
Als dat niet kan elke keer laten wijzen op het feit dat dit geld kost (niet eenmalig).
Deze dienst uit het leveringspakket halen omdat velen hier in kunnen "trappen". Vooral ouderen of "digibeten"

Ook een klacht indienen over Tele2?