Klacht Tele2: content diensten

Klachtnummer
# 109170
Gebruiker
M.E. Pot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De facturen werden vanaf nov 2014 onverwacht (totaal ca € 200 tot maart) hoog als gevolg het feit dit ik me aangemeld zou hebben voor een SMS quiz. Steeds weer kreeg ik een sms 'en van deze quiz. Soms reageerde ik, meestal niet. Het was mij niet bekend waarom ik deze sms ontving..
Na het ontvangen van de hoge facturen heb ik diverse keren een klacht in gediend met als enig resultaat dat ik uit coulance € 10 terug kreeg. Het verhaal van Tele 2 was dat ik me aangemeld had voor deze diensten. Hiervan was ik me niet bewust en ik ben ook niet gewezen op of gewaarschuwd voor op de consequenties van de "opgave" voor niet gevraagde diensten. Dergelijke praktijken passen mijns inziens niet bij een mobiele telefoonprovider. En oudere gebruikers worden hiervan gemakkelijk het slachtoffer
Inmiddels zijn deze SMS diensten na herhaalde klachtenmeldingen opgehouden.

De oplossing

Het betaald content geld terug.
Als dat niet kan elke keer laten wijzen op het feit dat dit geld kost (niet eenmalig).
Deze dienst uit het leveringspakket halen omdat velen hier in kunnen "trappen". Vooral ouderen of "digibeten"

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen