Klacht Tele2: Contract circus.

Klachtnummer
# 173263
Gebruiker
JR kollar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben 2.5 jaar en klant van Tele2. Tot nu ik heb geen gedoe gehad. Onlangs Ik heb geprobeerd om mijn contract te verlengen met een nieuwe telefoon. Plotseling, na al die tijd, zeggen dat ze mijn identificatiegegevens zijn onjuist! Ik heb ze exact dezelfde informatie verzonden, en nog steeds, geen antword (2 weeken). Ik heb de phone in APRIL bestelde! In die tijd, heb ik 3 telefoons geleend, een heb veel extra kosten ontvangen. Elke paar weken ze zeggen een paar dagen meer... Als het was niet zo'n gedoe om bedrijven te overstappen, Ik zal al lang gegaan. Oh, en dat het alleen gaat om een paar dagen.

De oplossing

Natuurlijk, ik wil de phone alsjeblief!

and, I know the phone took some time to arrive, but I think it fair that I should not be charged for the last month of my current contract while you guys wasted time on my contract.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen