Klacht Tele2: Contractduur wordt verlengd

Klachtnummer
# 16197
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In oktober 2010 is er een contract afgesloten voor 24 maanden. ( een speciale aanbieding )
Dit was 4 maanden vóór de afloop van een oud contract.

Na afloop van de periode van 24 maanden ontving ik in oktober 2012 een factuur waarop de zg. Promo Databundel Basis niet meer in mindering is gebracht.
Ik betaal nu per maand € 9,15 méér voor een periode van 4 maanden.
Dit lijkt mij niet juist.
Hierover Tele2 gebeld en hen erop gewezen, dat ik het niet eens was om een periode van 4 maanden extra te betalen. De 24 maanden zijn voorbij, dan kan je toch niet komen met een kortere periode van een voorgaand contract!

Gaarne uw mening.
Zij wezen mij op de

De oplossing

Het huidige contract per direct laten vervallen.
Het huidige nummer laten vrijvallen voor een andere provider

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen