Klacht Tele2: Dat de tijd om op een ander email adres over te schakelen veel te kort is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 470571
Gebruiker
A.H. Peters-Vlaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

U bent al lang klant van Zonnet en daar zijn we blij mee! Omdat onze dienstverlening verandert, hebben we nieuws én een aanbieding voor u. We bieden u de kans om uw e-mailadres te behouden en daarbij te profiteren van nóg meer voordelen, zoals een e-mailadres onder uw eigen domeinnaam.
Let op: wanneer u geen actie onderneemt, komt uw huidige Zonnet e-mailadres per 1 oktober 2020 te vervallen.

De oplossing

Termijn verlengen naar bijv. 1 jaar of optie 3 (een jaar lang doorsturen van berichten) gratis aan te bieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.H. Peters-Vlaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen