Klacht Tele2: Data bundel flinks overschreden

Klachtnummer
# 37987
Gebruiker
kluitenberg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Maandag 14 oktober kwam ik erachter dat ik niet meer kon bellen en heb ik contact gezocht met tele2. Het probleem was al snel duidelijk, dit kwam omdat mijn krediet limiet was bereikt? Dit kon niet waar zijn aangezien ik al vanaf januari een abonnement heb bij tele2 en nooit meer als 18 euro per maand betaal. Echter was het bedrag nu 257,64, ongelofelijk, dit kwam voor het grootste deel door een overschrijding van mij data bundel? Bij overschrijding staat aangegeven, zou meteen een melding volgen per sms, nou niet dus! Providers hebben de verplichting hun klanten in te lichten bij data overschrijding dit is meerder keren in de media geweest.
Vandaag op 18 oktober terwijl mijn telefoon al afgesloten is krijg ik het volgende smsje: U nadert u kredietlimiet, voorkom afsluiting en neem contact op met 09002411602. Dit is veel te laat en heb ik dus niets meer aan. Ongeacht dat is het erg onwerkelijk dat iemand ineens 257,64 moet betalen i.p.v. de gemiddelde 18 euro per maand!

De oplossing

Terugvergoeding (deel) van kosten overschrijding internet bundel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen