Klacht Tele2: dataroaming buiten bundel voor schandlig tarief

Klachtnummer
# 251003
Gebruiker
P.C.H. Sturm
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Ik heb een klacht ingediend dat ik het
schandalig vindt dat ik, ondanks het kopen van databundels in 3
landen voor € 57,50 wordt aangeslagen voor € 9,90 dataroaming op
de grens, voordat ik de databundel maar kon bestellen. Klacht wordt
niet serieus genomen en ik wordt ondanks toezeggingen niet
teruggebeld. Lijkt me toch niet zo moeilijk voor een belbedrijf.

De oplossing



€ 9,90 korting op de volgende
rekening en gewoon een keer teruggebeld worden. Beloftes nakomen en
gewone fatsoensnormen hanteren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen