Klacht Tele2: Dataverbruik mobiele telefoon: oneens kosten oververbruik

Klachtnummer
# 13422
Gebruiker
D Akbas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tele2 mobiel. 500 belminuten geen sms, data bundel van 500 mb.
Sinds de factuur van juli en augustus schiet ik dataverbruik omhoog.Onder andere updates van mijn apps op mijn iphone. Updates van mijn Iphone doe ik thuis over Wifi (voor zover mijn Iphone het signaal pakt -ook van Tele2 ).Mijn Data max van 500 mb is normaal voldoende gebleken (gezien de maanden januari tot en met juni).Ik heb over factuur #654525098 geklaagd.Bellen en via virtual assistent/ medewerkers.Daar kwam ik niet veel verder. Kosten ook ongeveer 15€.Uiteindelijk heb ik iemand van verkoop bereid gevonden om mij tegemoet te komen. Ik heb mijn data naar 1 gig verhoogd en bel en sms uit de bundel. Een verhoging van 15€ per maand.Akkoord met de 1-malige afschrijving van €72,51 (incl. 42,03 ex btw oververbruik). Nu heb ik wéér een aanslag voor oververbruik #654851334. Deze heb ik teruggeboekt.Mijn verbruik is door abonnements aanpassing gedekt. Heb het correcte bedrag overgemaakt.Nu ben ik per 6-10 afgesloten. Help!!

De oplossing

De oplossing was al besproken in augustus (vóór de afsluiting van vrijdag 6 oktober). Nu graag zo snel mogelijk mijn blokkade opheffen én compensatie voor telefoontjes en de onbereikbaarheid. In de toekomst wil ik geen oververbruik zien. Anderslaat ik het contract ontbinden wegens wanprestatie. Ik wacht de reactie van Tele2 mobiel af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen