Klacht Tele2: De mensen van Tele2 zijn oplichters

Sherry cola

Opgelicht door tele2! Ik heb een onbeperkt bellen bundel van tele2 in de maanden september en oktober 2016 naar een 0900 nummer wat normaal geld kost maar op mijn factuur zag ik geen kosten dus ik heb contact opgenomen met tele2 om te vragen hoe het zat zodat ik niet ineens voor onverwachte hoge kosten zou komen te staan de medewerkers vertelden mij dat ik geen buiten de bundel kostee had en dat het nummee waarschijnlijk binnen mijn bundel viel. Ik november kreeg ik mijn nieuwe factuur en die was geen €17,00 maar €595,00 tele2 was zo aardig geweest om ineens toch maar kosten in rekening te gaan brengen. Die rekening heb ik dus betaald in de hoop dat ik van ze af zou zijn nu zitten we in de maand maart en wat schets mijn verbazing tele2 heeft wederom een bedrag afgeschreven van €444.00 en nadat ik belde om te vragen hoe dat kon vertelden ze mij dat dit een bedrag was met terugwerkende kracht vanaf OKTOBER. Dit is echt te gek voor woorden er is geen enkele normale afdeling bereikbaar en ook geen betalingsregeling dus na stornering van zo een hoog bedrag ook nog eens afgesloten bedankt tele2 voor je ongelooflijk slechte service

Kwijtschelding van de absurde bedragen duidelijkere communicatie en per direct weer aangesloten worden

Ook een klacht indienen over Tele2?