Klacht Tele2: De mobiele telefoon samsung S3 gekocht bij tele 2 laad niet meer op

Klachtnummer
# 47840
Gebruiker
Mas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn via internet gekochte samsung S3 bij Tele 2 laad niet meer op.
De telefoon is op advies van Tele 2 naar een service punt gebracht en van daaruit opgestuurd naar Dynafix.
Dynafix komt tot de conclusie dat de telefoon val, stoot of druk schade heeft.
Het probleem van mijn telefoon was dat deze niet meer op te laden was na het verwijderen van de oplaad adapter.
Het verwijderen van een adapter kan deze schade niet veroorzaakt hebben.
Op het service punt werd mij direct al verteld dat er vaker problemen waren met het opladen van de samsung S3.
Tele 2 moet zich toch ook verantwoordelijk voelen voor de rare conclusie van Dynafix.

De oplossing

Tele 2 moet bij deze conclusie van Dynafix toch ook vraag tekens hebben, en zou naar mijn idee hier toch vragen bij moeten stellen.
Dynafix is bezig om een niet zo goede naam op te bouwen als ik zo alle klachten bekijk op internet.
Volgens mij heeft Tele 2 in dit probleem ook een verantwoording.
Uit eindelijk heb ik het toestel en het bij behorende abonnement bij jullie aangeschaft.
Ik ga er van uit dat er een passende oplossing gezocht wordt en dat ik hier zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen