Klacht Tele2: De prijs die ik het contract ondertekende komt niet overeen met de prijs van de factuur.

Klachtnummer
# 551091
Gebruiker
kikiqq
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De prijs die ik het contract ondertekende komt niet overeen met de prijs van de factuur. Ik heb in mei gebeld en het is nog niet opgelost. Nu is ook de factuurprijs verhoogd.

De oplossing

Help me het probleem snel op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen