Klacht Tele2: Decoder non actief gezet

Klachtnummer
# 109599
Gebruiker
C.L. Bouter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds zaterdagavond staat mijn decoder op non actief. geen idee waarom dit is. Via een aardige jongedame die dinsdagavond ook mijn modem welke ook niet meer correct werkte te horen gekregen dat het signaal van de modem naar de decoder goed was en dat het daar niet aan lag. Toen ze me vertelde dat het kwam omdat mijn decoder op non actief was gezet was ik zeer verbaasd. Waarom?? Door wie ??? Maar nog belangrijker WIE gaat dit weer actief maken?? Alleen het hoofdkantoor kan dit doen hoorde ik.
juist..en die zijn uiteraard gesloten en is er niemand die mijn decoder weer op actief kan zetten. Ik begin het vertrouwen behoorlijk te verliezen Tele2.

De oplossing

ASAP weer een actieve decoder zonder geneuzel van het hoe en waarom !!! Morgen dus dag 5 dat het niet werkt. Ik vind dit niet acceptabel hoor.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?