Klacht Tele2: Door een storing teveel data bundels

Kimberley1995!

Woensdag 4 oktober kreeg ik een sms met daarin dat ik 100% van mijn bundel verbruikt had, ik heb zoals altijd gelijk een sms terug gestuurd met '1000' waarop ik een sms terug kreeg dat het gelukt was. Omdat de mijn tele2 app het zoals gebruikelijk niet deed dacht ik dat het goed was zo, en heb ik er verder niet meer naar om gekeken. Maandag 9 oktober kreeg ik weer een sms met de mededeling dat mijn bundel alweer op was, zoals gebruikelijk heb ik weer een nieuwe bundel gekocht. (dit is meerdere dagen zo gegaan) Toen ik dat deed en verstuurd had gaf mijn telefoon aan dat het niet verzonden was en dat ik het weer moest versturen, nadat ik dat had gedaan kreeg ik de melding dat ik weer een nieuwe bundel had. Zo is het enige tijd door gegaan, waardoor ik nu 57,49 euro over mijn bundel heen zit. Ik kwam er dus ook vorige week achter dat mijn vaste maandelijkse internet bundel helemaal niet op was (+- 30 MB van de 4 GB verbruikt) maar dat er dus ergens iets niet goed gegaan was! Nadat ik vandaag telefonisch mijn contract voor 2 jaar weer bij jullie heb verlengd en daarbij een nieuwe telefoon heb uitgekozen vroeg mevrouw netjes of zij mij nog ergens anders mee kon helpen, ik heb haar bovenstaand verhaal uitgelegd waarop zij vertelde dat zij er niets mee kon doen en dat ik het online verder moest regelen. Omdat mijn verhaal nogal uitgebreid is, kon ik het klachtenformulier helaas niet invullen aangezien bovenstaande meer als 1000 tekens bevat. Ik heb dus een aantal keer een melding gehad dat mijn sms niet verzonden was terwijl dit uiteindelijk wel het geval is geweest. Mevrouw bood mij vanmiddag aan de telefoon aan om mijn bundel te verhogen naar Unlimited Data, ik heb haar advies opgevolgd en zo doende heeft zij mijn internet bundel gewijzigd.

Ik zou tevreden zijn wanneer er 1,5 data bundel zou blijven staan, omdat ik er vaak niet meer nodig heb als dat.

Bijlagen

Ook een klacht indienen over Tele2?