Klacht Tele2: Dubbel te betalen rekeningen , betalingen zoek bij bedrijf en onterechte aflsuitingen

# 196547
Bella

Mijn rekeningen betaal ik netjes op tijd. Steeds krijg ik aanmaningen en zelfs afsluitingen.
Tig betalingsbewijzen heb ik verstuurd naar Tele2 en alsnog krijg ik aanmaningen en beweren ze mijn bewijzen niet te hebben ontvangen.

Nu sta ik alweer in het rood op mijn account vanaf 26 oktober, terwijl de rekening 27 oktober betaald is. 5 keer bewijs gestuurd, maar niets helpt. Ik ben niet van plan alweer een rekening dubbel te betalen omdat Tele2 de financiële boel niet op orde heeft.

Ook zou ik onterechte aansluitkosten die ik wel moest betalen terug krijgen.
Naar klantenservice bellen hierover heeft me meer dan 30 euro gekost.

Ik heb inmiddels mijn sim kaarten geblokkeerd en een andere provider genomen omdat ik dit zat ben.

Mijn geld weer terug van de onterechte afsluitingen en de 30 eurobelkosten van naar klantenservice te bellen terug.
Stoppen met aanmaningen als rekeningen allang betaald zijn.
Verder zo snel mogelijk een einde aan het abonnement.

Ook een klacht indienen over Tele2?