Klacht Tele2: Dubbel te betalen rekeningen , betalingen zoek bij bedrijf en onterechte aflsuitingen

Klachtnummer
# 196547
Gebruiker
Bella
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn rekeningen betaal ik netjes op tijd. Steeds krijg ik aanmaningen en zelfs afsluitingen.
Tig betalingsbewijzen heb ik verstuurd naar Tele2 en alsnog krijg ik aanmaningen en beweren ze mijn bewijzen niet te hebben ontvangen.

Nu sta ik alweer in het rood op mijn account vanaf 26 oktober, terwijl de rekening 27 oktober betaald is. 5 keer bewijs gestuurd, maar niets helpt. Ik ben niet van plan alweer een rekening dubbel te betalen omdat Tele2 de financiële boel niet op orde heeft.

Ook zou ik onterechte aansluitkosten die ik wel moest betalen terug krijgen.
Naar klantenservice bellen hierover heeft me meer dan 30 euro gekost.

Ik heb inmiddels mijn sim kaarten geblokkeerd en een andere provider genomen omdat ik dit zat ben.

De oplossing

Mijn geld weer terug van de onterechte afsluitingen en de 30 eurobelkosten van naar klantenservice te bellen terug.
Stoppen met aanmaningen als rekeningen allang betaald zijn.
Verder zo snel mogelijk een einde aan het abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen