Klacht Tele2: dubbele kosten door fout in administratie/credit niet mogelijk?

Klachtnummer
# 113228
Gebruiker
darwin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sedert Maart dit jaar worden mij ineens dubbele telefoonkosten in rekening gebracht.
Tele2 erkend de administratieve fout en corrigeert dit, echter in mij weer het zelfde verhaal.
Nu wordt het echt opgelost en ik schiet het al de 4e keer op rij voor, want de factuur moet wel voldaan worden anders kan men niets.
Nu overeen gekomen dat er een credit zou volgen voor de dubbele koste a 80 euro.
Ontvang nu een mail, dat men niet gaat crediteren maar verrekenen over de komende maanden.
ik gebeld dat dit niet conform afspraak is en men weer een eigen plan trekt?
Het geen alleen maar onoverzichtelijk wordt en als consument voel je je toch wel belazerd.
IK doe zelf al jaren sales en als ik zo met onze klanten om ga, dan hadden we inmiddels geen bestaansrecht meer.
Maar conclusie:
Men kan wel keer op keer de klant zwaar benadelen, maar niet nadien conform gemaakte afspraak handelen.
Ik krijg nu bijna 100 euro"retour" wat in mijn optiek veel geld is om zomaar even te verrekenen.

De oplossing

Gaarne een correcte afhandeling dan wel handelen conform afspraak!
Dus een credit met hier in een duidelijke compensatie c.a 40% extra op wegens telefoneren in mijn arbeids tijd)
Anders wel het abonnement beëindigen zonder extra kosten in rekening te brengen daar het vertrouwen in de organisatie onherstelbaar beschadigd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen