Klacht Tele2: Dubbele maandlasten door fout Tele2.

Klachtnummer
# 264077
Gebruiker
jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Start abonnement Tele2 op 3 mei 2017, einde abonnement Ziggo 23 mei 2017, doordat Tele2 vergeten is de door mij gevraagde overstapservice door te geven aan Ziggo moest ik voor de maand mei 2017 ook aan Ziggo abonnementskosten , €44,95, betalen, Tele2 weigert echter deze kosten te vergoeden dus in totaal €66,95 voor de maand mei betaald. Een slechte beurt voor Tele2 zou het liefst nu al willen stoppen.

De oplossing

Dat Tele2 het bedrag wat ik voor de maand mei aan Ziggo heb betaald t.w. €44,95 aan mij terug betaald tenslotte hebben zij de fout gemaakt en daar wil ik niet de dupe van worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen