Klacht Tele2: Dwingende afkoopsom

# 119214
Simone

De vriend van mijn moeder werd in december 2014 gebeld door Tele2. Het verhaal was, we zijn zo blij met u als klant en daarom bieden wij u een beter pakket aan voor minder geld. Zijn reactie was meer voor minder is altijd goed maar ik heb verhuisplannen. Maakt niet hoor, u zit nergens aan vast was de reactie van Tele2. Dan komt na 6 maanden het moment dat hij opzegt omdat hij gaat verhuizen naar Wageningen. Mijn moeder waar hij mee gaat samenwonen neemt al diensten af van Ziggo. Tele2 meenemen was dus geen optie. Toen werd er gezegd dat de vriend van mijn moeder voor het hele jaar moest betalen. Dat is gek tich. Hij maakt geen gebruik meer van de diensten van Tele2 maar of hij maar wrl even een afkoopsom wilt betalen. Hij had namelijk in december een nieuw contract afgesloten werd er gezegd. Hoe vaak we ook gezegd en geschreven hebben dat Tele2 op de hoogte was van de verhuizing die er aan zat te komen, Tele2 geeft niet thuis. Ik heb de bandopnames opgeëist maar niets.

Kwijtschelding van de afkoopsom van 241 euro.

Ook een klacht indienen over Tele2?