Klacht Tele2: E-mail adres opgezegd

Klachtnummer
# 548490
Gebruiker
EendjeLia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zijn in mei verhuisd contact opgenomen en er is ons verzekerd dat we ons e-mail adres konden behouden
Nu blijkt dit dus niet waar te zijn en zijn we verplicht hiervoor te betalen
Ook is er nergens een klachten formulier te vinden

De oplossing

Zorgen dat ik mijn e-mail adres kan behouden zoals mij beloofd is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen