Klacht Tele2: elke dag storingen met televisie, geen vergoeding

juutje66

Vanaf april klant bij tele2, vanaf begin last van storingen bij televisie. Decoder schakelt zichzelf uit, start opnieuw op, moeten elke x stroom eraf halen, na beeld op pauze gezet te hebben blijft t haperen, als we tv aanzetten hebben we soms wit, zwart, blokjesbeeld, noem maar op. Zovaak contact gehad met tele2, ze zijn niet klantvriendelijk, verbreken verbinding, Zeggen terug te bellen dit gebeurd niet. Monteur geweest kunnen niks oplossen. Toegezegd dat we televisiegeld van al die maanden terugkrijgen, inclusief n vergoeding voor ongemak en belkosten, dit is meerdere malen toegezegd!!!maar nu puntje bij paaltje komt krijgen we niks!!! Dit terwijl tele2 niet de diensten leveren waar wij voor betalen!!! Wel mogen we t contract kosteloos ontbinden, wat in mijn ogen niet meer dan normaal is.

Ik wil alsnog een vergoeding krijgen voor hetgeen wat tele2 zelf meerdere malen heeft toegezegd, omdat ze daar naar eigen zeggen heel makkelijk in zijn en altijd tot een oplossing komen. Het betreft dus de maandkosten van televisie, vergoeding voor t ongemak en de gemaakte belkosten. ( we hebben ruim tien uur met tele2 gebeld!!)

Ook een klacht indienen over Tele2?