Opgelost door Tele2: Er is een fout gemaakt met een extra mobiel abbonement die is toegevoegd

content Opgelost
# 521958
Luus

Ik ben overgestapt naar tele2 met een maandelijks opzegbaar abbonement. Nu is er iets fout gegaan met maandelijks verlengen en is er ipv verlengen een extra nieuw abbonement aangemeld. Daar krijg ik al 3 maanden en factuur van om te betalen. En ben ook al iedere maand aan het bellen en het zou iedere maand stopgezet worden. Maar wordt nog steeds van m'n rekening afgeschreven. Terwijl er iedere keer wordt gezegd dat het abbonement is stopgezet. Ben er nu wel helemaal klaar mee. Dat ik er iedere keer achteraan moet gaan. En nog steeda noet opgelost is. Voor deze maand weer een factuur ontvangen

Dat ik uit het systeem wordt gehaald met het extra mobiele abbonement en geen facturen meer ontvang daarvan

Luus

Ook een klacht indienen over Tele2?