Opgelost door Tele2: Er is een fout gemaakt met een extra mobiel abbonement die is toegevoegd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 521958
Gebruiker
Luus
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben overgestapt naar tele2 met een maandelijks opzegbaar abbonement. Nu is er iets fout gegaan met maandelijks verlengen en is er ipv verlengen een extra nieuw abbonement aangemeld. Daar krijg ik al 3 maanden en factuur van om te betalen. En ben ook al iedere maand aan het bellen en het zou iedere maand stopgezet worden. Maar wordt nog steeds van m'n rekening afgeschreven. Terwijl er iedere keer wordt gezegd dat het abbonement is stopgezet. Ben er nu wel helemaal klaar mee. Dat ik er iedere keer achteraan moet gaan. En nog steeda noet opgelost is. Voor deze maand weer een factuur ontvangen

De oplossing

Dat ik uit het systeem wordt gehaald met het extra mobiele abbonement en geen facturen meer ontvang daarvan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Luus
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen