Klacht Tele2: Er wordt teveel geïncasseerd.

Freshta

Hallo,

Sinds 12 augustus heb ik een contract bij TELE2.
Ik heb een iPhone5 besteld met als toestelprijs 211,-. Ik heb gebruik gemaakt van een actietarief. Voor de abonnementskosten moet ik 24 maanden lang 12,- per maand betalen en voor mijn Internet/ Belbundel moet ik 24 maanden lang 14,- per maand betalen. Dit is in totaal 26,- en in mijn contract staat ook dat alle bedragen inclusief BTW zijn.

Ik moest voor de eerste periode 12-8-13 t/m 15-8-13 33,57,- betalen. Dit vond ik vreemd, maar ik ging er vanuit dat de volgende maand de kosten minder waren.

Nu zie ik dat ik voor de periode 16-8-13 t/m 15-9-13 32, 82,- moet betalen. Dit kan niet kloppen. Voor de verbruikskosten rekenen ze mij 5,64,- aan.
Voor de maandelijkse kosten 21,49,- en daar bovenop komt nog 5,70,- van de BTW kosten.

In mijn contract staat duidelijk dat mijn maandelijkse kosten 26,- per maand zijn inclusief BTW.

Ik zou graag willen dat het geld dat teveel van mijn rekeningnummer is genomen, weer terug wordt gestort. Daarnaast zou ik willen dat dit de volgende keer voorkomen wordt en dat ik 26,- per maand hoef te betalen, zoals in mijn contract staat.

Freshta Aslami

Ook een klacht indienen over Tele2?