Klacht Tele2: Extreem hoge rekeningen

Klachtnummer
# 45994
Gebruiker
MS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hier precies hetzelfde probleem. Al een aantal keer een veel te hoge telefoonrekening ontvangen met een onmogelijk hoog dataverbruik.
Er wordt voor 80% gebruik gemaakt van WIFI en na de eerste hoge rekening het mobiele internet uitgezet. Apps worden na gebruik afgesloten.
Vanaf juni via de instellingen van Iphone bijgehouden hoeveel MB er is verbruikt en ontvangen om er via deze weg proberen achter te komen waar het hoge dataverbruik vandaan komt.
Inmiddels is het september en is er de afgelopen 3 maanden 79.9MB verstuurd en 1,1GB ontvangen. (Foto is aanwezig voor bewijs)
TELE2 beweert dat er de afgelopen 3 maanden zo'n 4500MB verbruikt en ontvangen is..
Hier wil ik graag een verklaring voor!!!
Ik verwacht geen tips van TELE2 voor het gebruik van dataverbruik en heb inmiddels al vernomen dat TELE2 geen specificatie mag geven van het dataverbruik.
Erg vreemd dat hier ZOVEEL klachten over zijn. Hieruit kan toch wel degelijk opgemaakt worden dat hier het een en ander niet klopt!!

De oplossing

Een specificatie van mijn verbruik en het abo opzeggen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties