Klacht Tele2: Facturen ontbreken in "mijntele2"

Klachtnummer
# 170199
Gebruiker
PleiterH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Graag zou ik via deze weg een klacht bij u willen neerleggen, gezien er er met de servicedesk(en) niet uit te komen is.

Al sinds februari ontvang ik geen facturen meer in mijn Tele2 portal. De servicedesk beaamt dit maar er gebeurt verder niets. Heb hier inmiddels 5x contact mee opgenomen, zonder restulaat. Er worden signaleringen/ tickets aangemaakt (wat is het verschil voor een consument?). Het meest frustrerende is dat er niet met de betreffende afdelingen kan worden geschakeld. Eigenlijk worden deze meldingen dus over de schutting gegooit en maar hopen dat ze worden opgelost. Dit komt, druk me zacht uit, vreemd over! Daarnaast wordt er op geen enkele manier een terugkoppeling gegeven op de klacht.

Deze facturen heb ik nodig voor mijn administratie. Het betreft een klein zakelijk abonnement.

Wellicht wordt het probleem via deze weg opgelost.

Met vriendelijke groet!

De oplossing

Facturen beschikbaar stellen op in mijntele2. Dit probleem structureel oplossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?