Klacht Tele2: Factuur hoger dan contract, ongepaste behandeling door klantenservice

Esje

Half juni 2012 ben ik met Tele2 een éénjarig Internetabbonement aangegaan voor € 26,- p/mnd waarvan de eerste 9 maanden € 10 p/mnd.
Al die tijd heb ik dus netjes € 10,- p/mnd betaald. Nu, na 9 maanden, krijg ik een factuur waarop € 27,- staat ipv € 26,- zoals ook duidelijk aangegeven op het contract.
Van het klantenservice krijg ik telefonisch te horen dat het komt door de verhoging van de BTW tarief! Ik leg uit dat dat niet kan, ik ben een contract aangegaan van € 26,- INCL BTW, dus hoe dan ook dat bedrag zou niet mogen afwijken. Voorgaande maanden heb ik toch ook exact € 10,- moeten betalen, ondanks de gewijzigde btw tarief? Reken de verhoging dan zelf eens na en kijk dan of je dan uberhaubt uitkomt op die € 27,- zei ik. Vervolgens kreeg ik heel bot te horen dat hij dat niet voor me zou narekenen en ik genoegen moest nemen met wat hij! Ik kreeg nog wel het adres waar ik eventueel mijn klachtbrief naar kon sturen en terwijl ik nog sprak werd de hoorn erop gegooid!

Ik wil graag dat het factuurbedrag wordt gecorrigeerd naar hetgeen in het contract staat.
Tevens wil ik een excuus van die medewerker voor de manier waarop hij mij te woord heeft gestaan en voor het feit dat, terwijl ik nog aan het woord ben, hij op een zeer ongepaste wijze de hoorn erop gooit. Zo ga je namelijk niet met klanten om!

Ook een klacht indienen over Tele2?