Klacht Tele2: Factuur klopt niet

Klachtnummer
# 75754
Gebruiker
Tele 2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al vele malen heb ik de klantenservice van Tele 2 benaderd, telefonisch en schriftelijk, met de vraag mij uit te leggen hoe de factuur is opgebouwd en hoe de bedregen tot stand komen. Ik krijg hierop steeds hetzelfde onbevredigende antwoord, dat voor mij niet klopt. Wat ik wil , is een gespecificeerde factuur tot 4 cijfers achter de komma, zodat ik de verklaring van tele 2 kan toetsen cq ontkrachten

De oplossing

Een gespecificeerde factuur van de berekende bedragen in 4 cijfers achter de komma en het principe van de afronding uitgelegd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?