Klacht Tele2: factuur ontvangen van een dienst die ik niet heb

Klachtnummer
# 195108
Gebruiker
Wim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb een factuur ontvangen terwijl ik geen enkel product afneem. klantenservice waar ik contact mee heb gehad gaf aan dat ik de factuur moet betalen en daarna een formulier kan invullen voor terug gave. Ik ga toch niet betalen voor iets wat ik niet heb of heb gehad.
De fout ligt in de communicatie mediamarkt en tele 2. Daar ben ik dus de dupe van.

De oplossing

Factuur uit jullie bestand halen zonder dat ik deze eerst moet betalen om vervolgens weer terug te vorderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen