Klacht Tele2: Fout op Fout op Fout

M

Na meer dan anderhalf uur telefonisch contact over een niet functionerende tv ontvanger hebben wij eindelijk een nieuwe tv ontvanger binnen gekregen. Wat blijkt tot onze verbazing dit is geen harddisk recorder. Wat wel hetgeen is waarover wij contact hebben gehad en waar wij voor betalen. Dit is nu al de zoveelste fout van tele 2. Tele 2 doe eens wat aan jullie klantenservice medewerkers,ze staan je slecht te woord,moeten je voor ieder vraag in de wacht zetten,zijn nergens bevoegd voor en sturen je van het kastje naar de muur en ALS je dan eindelijk tot een oplossing komt en de juiste "bevoegde" medewerker aan de telefoon hebt,stuur dan de goede apparatuur op. Ik zit er hard over te denken om over te stappen naar een andere provider waar ze niet zo amateuristisch te werk gaan!

Zo spoedig mogelijk een juiste tv ontvanger. Namelijk een harddisk recorder, hetgeen wij voor betalen. En een declaratie van de dagen dat wij geen gebruik hebben kunnen maken van televisie.