Klacht Tele2: foute factuur

Klachtnummer
# 123519
Gebruiker
Help!
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Maand juli mobiel en abbonnement opgezegd + mobiel afbetalen..
Bedrag 160 euro .zou nog in maand juli factuur krijgen
Maand juli factuur 20 euro maandelykse kosten..geen 160. Ik gebeld..staat er dus niks in systeem van dat ik opgezegt. Hun fout!!! Ik zou 160 betalen voor alles maar factuur kwam pas in aug..5x gevraagd...blyf het dan 160 euro totaal 1x factuur en dan ben ik klaar met tele. Mnd aug. Factuur van 20 euro. 160 afkoop telefoon. 20 euro abbo kosten onterecht. 5X gevraagd toen!! Nu paar keer gebeld...maar ze blyven zeggen 180...
Net gebeld poging 10000x en nu wordt er gezegt 180 euro en dit was nieuw.....je krijgt in mnd sept factuur van 1 tm 14 aug...wordt steeds gekker. Gebruik me telefoon al heel de maand niet meer en dan nog augustus in sept sturen..belachelyk. Ik moest 160 betalen totaal en niks erby KLAAR en nu komt er steeds meer by..het is de fout van de collega.s help my ik wil 160 betalen en niet meer!!!! Jullie zijn me enige hulp! Help

Gewenste oplossing

Zoals afgesproken 160 euro en niks erby klaar!!
Niet verhalen van 20 euro abbonnementzkosten erby en nog factuur in september.. Belachelyk

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen