Klacht Tele2: foutje Tele2

Klachtnummer
# 447744
Gebruiker
MGS179
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tele2 heeft door hun eigen fout (ook erkend door Tele2) mijn mobiele abonnement stopgezet en omgezet naar een sim-only. En als je daar geen genoegen mee neemt, door te zeggen ik ga wel naar een goede provider dan sturen ze je een incasso bureau ( Bos) op je dak, omdat je je abonnements- geld hebt teruggeboekt. Als dit niet genoeg blijk te zijn omdat ik aangaf het door een rechter te laten uitzoeken. Dan gaan ze je bij een providers platform je als wanbetaler stempelen. Ik zou wel willen weten of dit allemaal zo mag, en wat ik hier tegen kan doen want wat een belachelijke provider is (Tele-niks-2) het is gewoon -100

De oplossing

Ik wil niet als wanbetaler langer te boek staan, en eis een excuus van Tele2

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen