Klacht Tele2: Fraudegeval niet voldoende verholpen door Tele2.

Klachtnummer
# 266918
Gebruiker
Victor gedupeerde ivm fraude
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zie bijlage.
Gaat om een fraudegeval, want contract afgesloten op mijn naam. Hierdoor elke maand minimaal 16 eur van mijn rekening afgeschreven. Na het versturen van aangetekende brief / process-verbal nog steeds niet gecorrigeerd. Bij hun helpdesk krijg ik nul op het rekest. Zie verdure details de bijlage.

De oplossing

Volledige compensatie voor geleden schade, en extra compensatie aan mij minimal EUR 500 voor alle telefoontjes / en acties die ik heb moeten nemen om dit ongedaan te maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen