Klacht Tele2: Gamifive service dienst aangesmeerd

Loedkeizer

Tot mijn verbazing is er een abonnement afgesloten op een gamifive spelletjesdienst.
Kosten 3,5 euro per week.

Zonder medeweten heb ik blijkbaar een online dienst afgesloten voor een spelletjes. Nooit een mail of bevestiging ontvangen en/of betalingsgegevens ingevuld, dus nooit geweten dat er iets niet in de haak was. Blijkbaar kun je toch iets afsluiten zonder uitdrukkelijke toestemming.

Dus ik heb tele2 geïnformeerd om te zeggen dat ik dat niet wil. Ik werd niet geholpen want ik moest dat met de spelletjesdienst opnemen. Vreemd, immers houden zij geld in van mijn rekening. Uiteindelijk moest ik zelf die dienst stopzetten via payinfo.nl
Ik vind het niet kunnen dat zulke diensten blijkbare zonder uitdrukkelijke toestemming worden afgesloten en ik opeens ver boven mijn bundel zit door een dienst waarvan ik het bestaan niet wist. Via payinfo.nl las ik dat ik bij klachten wel degelijk bij Tele2 moet zijn. Maar die helpen je niet verder...

Dan maar naar klachtenkompas

De dienst heb ik zelf gestopt via payinfo.nl

Maar de kosten voor die weken worden vermoedelijk gewoon ingehouden. Ik wil dat dit wordt teruggedraaid en dat dit soort praktijken niet meer kunnen gebeuren. Ook al ligt de fout niet direct bij Tele2, zulke diensten mogen niet meer worden aangeboden, ik las op klachtenkompas ook al een vrouw die hetzelfde was overkomen via KPN. Zonder medeweten zie je opeens een rekening die tientallen euro's hoger is. Misschien moet er via de provider altijd gecontroleerd worden of mensen de dienst wel echt willen afsluiten door middel van een bevestigingsmail. Maar ik zit nu mooi met de gebakken peren

Ook een klacht indienen over Tele2?