Klacht Tele2: geannuleerde aanvraag bij tele 2

Anoniem

Ik heb nadat ik een aanvraag had gedaan bij tele2 voor televisie,telefoon en internet geprobeert die te annuleren via telefoon, hun virtuele assistent en de emails en sms-en die zij naar mij versturen. Ik krijg echter geen nul op het rekest. Ik krijg van de klantenservice niet eens een retouradres om het pakket kosteloss te kunnen retourneren. Ik heb 6.75 bij de post moeten betalen om het retour te sturen. Ze waren heel klantonvriendelijk aan de telefoon. tele 2 beweerde dat ik buiten de wettelijke termijn heb opgezegd. dat is niet waar, echter ik kan geen telefoongegevensw reproduceren omdat ik niet met mijn eigen telefoon gebeld heb naar hun toe. Ik wilde het pakket niet omdat ze later dan het begin van het EK konden leveren en niet heel spoedig zopals in de aanbieding stond. ik heb ook het pakket via de buurman dagen later ontvangen en niet eens getekend voor ontvangst. Ik wil van het abbonement af en heb het geannuleerd alleen ze weigeren mijn annulering te accepteren.

ik wil van het contract af....wil best administratiekosten betalen
maar niet zoals zij stellen het jaar abonnement gewoon betalen.

Ook een klacht indienen over Tele2?