Klacht Tele2: geannuleerde aanvraag bij tele 2

Klachtnummer
# 5230
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nadat ik een aanvraag had gedaan bij tele2 voor televisie,telefoon en internet geprobeert die te annuleren via telefoon, hun virtuele assistent en de emails en sms-en die zij naar mij versturen. Ik krijg echter geen nul op het rekest. Ik krijg van de klantenservice niet eens een retouradres om het pakket kosteloss te kunnen retourneren. Ik heb 6.75 bij de post moeten betalen om het retour te sturen. Ze waren heel klantonvriendelijk aan de telefoon. tele 2 beweerde dat ik buiten de wettelijke termijn heb opgezegd. dat is niet waar, echter ik kan geen telefoongegevensw reproduceren omdat ik niet met mijn eigen telefoon gebeld heb naar hun toe. Ik wilde het pakket niet omdat ze later dan het begin van het EK konden leveren en niet heel spoedig zopals in de aanbieding stond. ik heb ook het pakket via de buurman dagen later ontvangen en niet eens getekend voor ontvangst. Ik wil van het abbonement af en heb het geannuleerd alleen ze weigeren mijn annulering te accepteren.

De oplossing

ik wil van het contract af....wil best administratiekosten betalen
maar niet zoals zij stellen het jaar abonnement gewoon betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen