Klacht Tele2: Gebeld worden vanuit het buitenland en zonder op te nemen toch op kosten gejaagd worden

Klachtnummer
# 161349
Gebruiker
Hanny
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ben in februari door 2 buitenlandse nummers gebeld, zij hebben vervolgens mijn GSM gehackt en ik heb een rekening van € 290,- . Tele2 stelt mij volledig verantwoordelijk voor dit bedrag. Heb hier aangifte van gedaan en de aangifte met een begeleidende brief aangetekend naar Tele2 verzonden. Kreeg vervolgens middels mail antwoord, deze mail was een Noreply dus deze kon ik niet meer beantwoorden. Vond ik behoorlijk onfatsoenlijk deze manier van afhandeling.

De oplossing

Hier is geen oplossing voor, dat is ook niet de bedoeling van deze melding. WIl alleen mensen waarschuwen voor deze praktijken. Echter: wat kun je doen als je GSM gehackt wordt terwijl je deze niet eens opneemt ?!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen