Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tele2: geblokkeerd, terwijl alle facturen betaald zijn. .
Details
De klacht
Gisterochtend mijn laatste factuur betaald, toch geblokkeerd. Na telefonisch contact te hebben gehad, schijn ik de factuur van augustus niet betaald te hebben, tijdens telefoongesprek dit direct nagekeken op de bank en ik blijk wel betaald te hebben, maar toch blijf ik geblokkeerd. Ik moet het bedrag nogmaals betalen en krijg het dan terug als blijkt dat ik te veel heb betaald, of ik moet mijn bankafschrift opsturen en dan duurt eht maximaal 20 werkdagen tot het uitgezocht is en ik evt. weer aangesloten wordt. Vind het ronduit belachelijk.De oplossing
Ik wil per direct weer aangesloten worden en eigenlijk ook wel van mijn contract af. Het vertrouwen in Tele2 is weg en je wordt ook erg onvriendelijk behandeld.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status