Klacht Tele2: Geen 4G

Klachtnummer
# 162350
Gebruiker
Eric
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In September 2015 een 2 jarig contract afgesloten met een toestel om gebruik te kunnen gaan maken van het snelle 4G netwerk. Nu 7 maanden verder nog steeds geen 4G. Er wordt nu zelfs door de Klantenservice aangegeven dat de mogelijkheid bestaat dat ik gedurende de looptijd van mijn contract geen 4G krijg. Maar blijkbaar is niemand van de klantenservice bevoegd om beslissingen te nemen en diegene die het wel zou mogen zijn niet bereikbaar. Heb een email gestuurd naar Tele 2 met mijn klacht, het antwoordt dat ik kreeg was "we kunnen je klacht niet beantwoorden, Ik verzoek je contact op te nemen met onze Klantenservice" en zo zijn we weer terug bij af.
Gezien het aantal klachten en de afhandeling daarvan ben Ik bang dat ook dit niet gaat helpen.



he ontact op te nemen met onze Klantenservice

De oplossing

Gaarne nog deze maand 4G en anders ontbinding van mijn contract.
Jullie kunnen niet leveren wat mij is toegezegd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen