Klacht Tele2: Geen bevestiging van opzegging abonnement Televisie & Internet

Klachtnummer
# 390566
Gebruiker
Natascha V.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag heb ik naar Tele2 het contactformulier ingevuld met het volgende: Internet en Televisie abonnement opzeggen Op 09 september 2019 heb ik telefonisch mijn internet en televisie abonnement opgezegd voor de volgende maand, voor oktober 2019, maar ik heb hiervan geen bevestiging over gekregen. Ik ga ervan uit dat ik per 1 oktober 2019 geen klant meer bij jullie ben. Ik neem geen anonieme telefoontjes aan. Gaarne verzoek ik een schriftelijk bevestiging van jullie over mijn opzegging via de e-mail of per post. Zonder tegenbericht, ga ik ervan uit dat mijn opzegging per 1 oktober wordt geaccepteerd. En ik zal mijn incasso machtiging dan ook intrekken voor wat dit abonnement.

De oplossing

Ik wil dat Tele2 een schriftelijke bevestiging geeft dat mijn televisie en internet abonnement per 1 oktober wordt opgezegd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen