Klacht Tele2: Geen contract door vorige bewoner

Yvonne

Via UnitedConsumers wilde ik een contract afsluiten voor een mobiele telefoon bij Tele2.
Zij hebben inlichtingen gevraagd bij Experian en daarbij een negatief advies gegeven.
Inzage opgevraagd bij Experian dit als bijlage toegevoegd en een kort schrijven in een mail naar Tele2 .
De vorige bewoners hebben er nl financieel een puinhoop van gemaakt waardoor mijn partner en ik nog steeds hiermee geconfronteerd worden.
Vervolgens wordt mij gevraagd door Tele2 een kopie van het huurcontract toe te sturen als bewijs dat ik pas na maart 2012 ophet huidige adres ben komen te wonen.
Ik heb een mail terug gestuurd en duidelijk gemaakt dat ik heel goed begrijp dat je als bedrijf alle eventuele fraude voor wilt zijn maar ik vind dit toch echt tever gaan en vind het niet uitnodigend om klant te worden bij Tele2.
Experian kijkt op huisadres en niet op naam terwijl ik wel mijn kopie legitimatie moet meesturen.Ik ben nog nooit geweigerd en ben nog nooit als wan betaler behandeld.

Als je als bedrijf aankomende klanten wilt controleren op hun betaalgedrag vind ik dat je dat op persoon moet doen en niet op huisadres.
Dankzij de werkwijze van Databanken als Experian loop ik een leuke aanbieding mis en moet ik mezelf gaan bewijzen dat ik geen risico factor ben van fraude.

Ook een klacht indienen over Tele2?