Klacht Tele2: geen e-mail op iphone

Klachtnummer
# 172154
Gebruiker
julius
Datum
0 reacties

Details

De klacht

sinds 22 Mei is er geen ontvangst meer van e-mail op de iPhone. Heb al 6 keer gebeld met tele2, zeggen dat de oorzaak bij hen ligt. Updaten is bij sommige aansluitingen verkeerd gegaan, komt vanzelf weer goed!!! Maar na weken nog steeds niet. Indien na een paar weken nog steeds niet, zal ik een andere provider moeten nemen, maar vind dit vervelend en lastig.

De oplossing

oplossing ligt geheel bij tele2

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen