Klacht Tele2: Geen email meer mogelijk

Klachtnummer
# 379119
Gebruiker
#Mail
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Kan al 2 weken niet meer inloggen bij op de webmail. Ook niet bij mijn Tele2. Diverse keren gebeld maar zonder resultaat. In mijn geval betreft het een zonnet.nl accout.

De oplossing

Dit emailadres weer online krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen