Klacht Tele2: Geen internet, geen service, wel liegen en geld in rekening brengen

tammartens

Sinds 10 september j.l. betaal ik Tele2 voor internet bij mij thuis. Ik heb daar spijt van. Ik heb tot nu toe nog geen diensten mogen ontvangen. Ik word schofterig behandeld, afspraken worden niet nagekomen (alleen de facturering lijkt op orde, geld word wel afgeschreven).
Telkens moet ik zelf bellen om iemand te spreken, ze beloven me telkens spoedig terug te bellen, maar dat gebeurt nooit. Ik heb inmiddels ruim 15 keer moeten bellen, zonder resultaat.
Ik heb drie keer het klachtenformulier ingevuld. Binnen 10 werkdagen word ik te woord gestaan door de klachtendienst, zeggen ze. Toen ik navraag deed bij de klantenservice kreeg ik te horen dat mijn klacht al was afgehandeld. Ze hadden me geprobeerd te bellen, maar geen contact gekregen. Ik heb nooit een gemiste oproep gezien en er is nooit een voicemail ingesproken of email verstuurd. Jokken ze dan niet een beetje, als ze zeggen dat ze geprobeerd hebben contact op te nemen?

Ik wil:

internet

Tewoord gestaan worden door een medewerker van de klachtenservice

Ook een klacht indienen over Tele2?