Klacht Tele2: Geen internet en telefoon, Tele2 doet niets.

Klachtnummer
# 382847
Gebruiker
Monique
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5 augustus zou mijn internet en TV abonnement ingaan, na installatie bleek het niet te werken. Vandaag zou er een monteur komen maar die is niet gekomen en daar wordt je niet over geïnformeerd, je moet zelf iedere keer bellen. Een nieuwe afspraak kon niet gemaakt worden, ik moet maar afwachten tot ze bellen. Ik heb nog nooit zo'n klantonvriendelijk bedrijf meegemaakt.

De oplossing

Laat mij nog lekker een poosje zonder zitten dan kan ik kosteloos annuleren en ben ik van jullie af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen