Klacht Tele2: Geen internet in het buitenland

Danielle4

Ik heb kortgeleden een internetbundel genomen van 50 MB voor 7 dagen tijdens een vakantie. Na erg kort gebruik aangezien het toestel amper verbinding kon maken maar wel data verbruikte, kreeg ik een sms dat ik voor 80% door de bundel heen was, om vervolgens binnen 1 minuut te horen te krijgen dat de bundel op was. Daarna kon ik met geen mogelijkheid nog gebruik maken van data buiten de bundel door er gewoon per MB voor te betalen. Zelfs na het opnieuw aan- en uitzetten van het toestel en het veranderen van de instellingen welke worden aangeraden via toestelhulp op de website, veranderde er niks. Persoonlijk vind ik het erg raar dat de mogelijkheid door Tele2 wordt ontnomen om buiten de buitenland bundel gebruik te maken van data. De klant, ik in dit geval, betaalt de kosten zelf en dus zou het mijn keuze moeten zijn om nog 3 MB à €0,24 los te betalen.

Compensatie voor de betaalde bundel welke amper gebruikt kon worden, en tevens voor het ongemak en de verspilde tijd van het vinden van een oplossing.

Ook een klacht indienen over Tele2?